سبد کالا

همه چیز درباره سبد کالا

سبد کالا

همه چیز درباره سبد کالا

۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۲

ایست قلبی برای سبد کالا

یک پیرمرد۸۰ ساله‌ در فروشگاه رفاه کرمانشاه که مشمول دریافت سبدکالا نمی شد، دچار ایست قلبی شد و فوت کرد.

حشمت الله کبودی، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: متوفی، پیرمردی حدود ۸۰ ساله بوده که دیروز در فروشگاه رفاه دچار ایست قلبی شده و در این مورد هم گواهی تاییدیه پزشکی قانونی کرمانشاه موجود است.

وی هرگونه خبر و شایعه در مورد اینکه این فرد در صف دریافت سبد کالای خانوار درگذشته است را رد کرد و گفت: کارت این مرحوم شامل دریافت سبد کالای خانوار نبوده است.

نظرات  (۱)

۲۶ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۳۳ عباس عابد ساوجی

دیروز ۲۴/۱۱/۱۳۹۲   اسفند ماه کانون فرهنگی چوک (نوعی پرنده) ۵عصر با همکاری مجله بخارا همایش روز جهانی داستان کوتاه را در سه راهی زعفرانیه تهران خیابان عارفی نسب، کانون زبان فارسی برگزار کردند.

از آنجاییکه این همایش به صورت خصوصی بین اعضای این دو نهاد برگزار شود و محدودیت جا داشت قرار نبود هیچگونه تبلیغی صورت بگیرد. ما هم که از اعضای دائمی کانون ادبی چوک محسوب می شویم قبلا توسط ایمیل دعوت شده بودیم.

 بزرگداشت استاد جمال میر صادقی هم در همین همایش برگزار شد. یکی از شاگردان استاد از سابقه آشنایی اش با استاد و کلاسها و اخلاق ستوده استاد یاد کردند و یکی دیگر از شاگردان خانم انیسه... یکی از داستانهای کوتاه استاد را با تسلط وبدون لکنت قرائت کردند.

 یکی از دوستان و یاران استاد از دوران همکاری در مجله سخن آن دوران هم نحوه آشنایی خود را با ایشان یاد آور شدند و طی چند دقیقه ای که پشت میکروفن بودند چند بار بغض کردند و چشمایشان که بینایی خود را تا حدود زیادی از دست داده بود تر شد.

در پایان آقای مهدی رضایی مسئول و مدیر مسئول کانون فرهنگی ادبی چوک به معرفی و نحوه انتشار مجله الکترونیکی (اینتر نتی) چوک پرداختند که با استقبال پر شور حاضرین قرار گرفت.

در پایان استاد میر صادقی کیک هشتاد سالگی خود را بریدند اما از کیک به حاضرین نرسید ولی به نحو شایسته ای در سالن بیرونی پذیرایی به عمل آمد. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی